gegužės 19, 2025

„Mantingos“ inovacijos įvertintos PLMA 2025 parodoje

Pasidalinti

Dvi „Mantingos“ kepinių inovacijos: pyragėlis „Crookie“ ir karšto oro gruzdintuvėms pritaikytos picos „Frytastic“, tarptautinėje PLMA 2025 parodoje įvertintos už rinkodarinę idėją ir patogumą vartotojams. Šie gaminiai bus eksponuojami vienoje prestižiškiausių ir lankomiausių parodos zonų „New Product Expo – Idea Supermarket“ jau šį mėnesį.

„Toks įvertinimas, kai mūsų gaminiai atrenkami iš tūkstančių produktų visame pasaulyje ir eksponuojami stipriausių bei žinomiausių pasaulyje prekinių ženklų gretose, padeda įtvirtinti pozicijas esamose rinkose bei sustiprina potencialą naujoms bendradarbiavimo galimybėms visoje Europoje ir už jos ribų“, – dalijasi „Mantingos“ Naujų produktų vystymo skyriaus vadovė Ramunė Puzinienė.

Nuo 1986 m. Nyderlanduose kasmet vykstančią parodą organizuoja privačių prekių ženklų gamintojų asociacija (angl. Private Label Manufacturers Association – PLMA). Paroda kasmet vis labiau plečiasi ir pernai joje jau dalyvavo daugiau nei 3000 įmonių iš daugiau nei 70-ies šalių, o ją aplankė virš 15 tūkst. žmonių.

Įvertinti gaminiai – kepinių rinkos inovacijos

Parodoje pripažintas pyragėlis „Crookie“ – tai šį pavasarį pristatyta kepinių rinkos inovacija – kruasano ir amerikietiško sausainio kombinacija, kurioje dera sviestinis sausainių tešlos įdaras su traškiais kruasano tešlos sluoksniais.

„Tai pasaulinė naujovė, sukurta atliepti Z kartos lūkesčius ir šiuolaikines, instagramines tendencijas. Tai pirmasis tokio tipo pyragėlis, pritaikytas didelio masto gamybai, sukurtas naudojant tvarias technologijas bei atsakingai atrinktas žaliavas, užtikrinant mažesnį poveikį aplinkai“, – pasakoja R. Puzinienė.

Kitas įvertintas gaminys – kvadratinės formos picos, pritaikytos kepti karšto oro gruzdintuvėse. Remiantis duomenų bazės „Innova Database“ duomenimis, tai – viena sparčiausiai augančių virtuvės prietaisų kategorijų. Jau 2023-aisiais gruzdintuvių pasaulinė rinka viršijo milijardą JAV dolerių, o jų pardavimai kasmet didėja beveik dešimtadaliu.

Picos gaminamos, naudojant vien žaliąją energiją bei technologijas, leidžiančias sumažinti energijos sąnaudas. Jos supakuotos į perdirbtą pakuotę ir paruošiamos vos per 8 min. Į perdirbamą pakuotę pakuojamos picos siūlomos dviejų variantų: su jautiena, mocarela ir pievagrybiais, arba su vištienos kebabu, mocarela ir daržovėmis“, – vardija R. Puzinienė.

Parodoje pristatys apie 90 naujų ir pamėgtų gaminių

Šiemet „Mantinga“ parodoje, į kurią grįžta daugiau nei dešimtąjį kartą, pristatys apie 90 gaminių, tarp kurių – sviestinis kruasanas su levandų kremu, energetinio gėrimo skonio bei rūgščios spurgos, įvairios duonos rūšys, pikantiški kepiniai ir kiti produktai.

„Olandija, kurioje vyksta paroda, yra didžiausių „Mantingos“ eksporto šalių dešimtuke. Į šią rinką eksportuojame picų užkandžius, kruasanus, spurgas „donuts”, empanadas, saldžias bandeles ir kasmet įvedame vis naujų gaminių“, – vardija R. Puzinienė.

„Mantinga” – didžiausia Baltijos šalyse duonos, užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintoja, kasmet rinkai pristato apie 100 naujų gaminių ir didelė dalis jų atranda savo vartotojus. Iš viso „Mantingos” asortimentą sudaro virš 1000 skirtingų gaminių, jos produkcija eksportuojama į daugiau nei 40 pasaulio šalių, daugiausiai – į Baltijos bei Skandinavijos šalis, tačiau gaminiai pasiekia ir tokias tolimas šalis kaip Japonija ar Korėja.

Pasidalinti